søndag 12. september 2010

Inspirasjon: Nina Hartmanns kjøkken/ inspiration: kitchen

Her om dagen rensket jeg litt opp i gamle dokumenter og bilder som jeg har lagret på Mac-en. Nærmere åtte tusen objekter endte i papirkurven. Men noen bilder måtte jeg ta vare på, og bildene jeg har funnet på nettet av Nina Hartmanns to hjem ble lagret i en egen inspirasjonsmappe. Tenkte jeg kunne dele disse skjønne bildene med dere- de er i alle fall til stadighet til inspirasjon for meg. Disse er fra det første kjøkkenet. Hvem som står bak disse bildene har jeg dessverre ikke notert. Kan det være Maria-Isabel Hansson dette også kanskje?
(Foto: Inspirasjonsmappa)

10 kommentarer:

Skogland sa...

Herlige inspirasjonsbilder!

God søndag :)

Klem fra Fru K

Siljes Hobbyrom sa...

Herlig inspirasjon!

Tenk å ha det så fint...

Syntes kjøkkenet ditt også var veldig flott ;) Likte spesielt det tallerken-stativet.

Ha en fin søndag!
Klem

Alberte sa...

Stine, jeg får sug i magen. Elsker disse bildene. Lampene over det herlige langbordet, de vakre kjøkkenstolene og det fantastiske anretningsbordet under vindueet ( og jeg elsker det vinduet) - bordet ligger ute til salgs. Hadde jeg bare hatt 9000 kr!
Heldiggrisen di som kjøpte dette hjemmet!
LOVE
Stor begeistret klem fra Jannicke som vasser i oppussingskaos som ikke ser ut tilk å ha noen ende:)

Yvonne - Frl. Klein sa...

What beautiful inspirations!
I love the silver lampshade!
Have a great sunday,
Hugs, Yvonne

LOPPISLIV sa...

Vansinnigt vackert!! Min stora inspirationskälla är Ninas inredningsstil, varenda liten detalj är bara så rätt. Fulländat enligt min mening!! Kram Paula

LOPPISLIV sa...

bara jag igen....Så fint ert kök i förra inlägget, Helt fantastisk makeover ni gjort. Superfint!! Kram P

Unknown sa...

Hej Stine!
Alltid lika kul att titta in hos dig. Tänk om man hade ett sådant kök som Nina.....sååå fint.

Ha en fin söndagkväll!

Kram Anna

Trefemtien sa...

De bildene er bare SÅ fantastiske. Man kan ikke få sett nok på de. Møblene, detaljene, det er bare perfekt!!! Tenk å bo i et så nydelig hjem.....

Karma sa...

En drøm! Rett og slett!

Klem Kaja:)

Loppe sa...

Sperfin inspiration,
og et super lækkert køkken I har selv...
Altid en stor nydelse at besøge din blog !!

Klem
Loppe